استان ساسکچوآن کانادا برای مهاجرت

Metaco-استان ساسکاچوان یکی از ۱۰ استان کشور کانادا محسوب می‌شود که در جنوب این کشور واقع شده است . ساسکاچوان (به انگلیسی: Saskatchewan)، یا سَسکَچوان، دشت و استانی شمالی در غرب کانادا و تنها استان بدون مرز طبیعی این کشور است. مرکز آن رجاینا و بزرگترین شهر آن ساسکاتون است.

اگر شما نیز قصد مهاجرت سریع رجینا و اقامت در شهر رجینا را دارید به مشاوران و متخصصان در امور مهاجرت کانادا در موسسه متاکو مراجعه کرده و با راهنمایی های انها همراه به افق اهدافتان دست پیدا کنید.

Metaco
Metaco

آب و هوای ساسکاچوان

ساسکاچوان آفتابی‌ترین استان کانادا محسوب می‌شود که به طور متوسط در هر سال ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ ساعت تابش آفتاب را دارد. تابستان‌های ساسکاچوان گرم بوده و دمای روزها به طور معمول بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد است. زمستان‌های ساسکاچوان بسیار سرد بوده و دمای هوا در روز به طور معمول بین -۵ تا -۱۵ درجه سانتی‌گراد و در شب‌ بین -۱۵ تا -۲۵ درجه سانتی‌گراد است. در ژانویه و فوریه ممکن است دما تا منفی ۴۰ درجه سانتی‌گراد هم پایین بیاید. هوای پاییز و بهار از ابری و بارانی گرفته تا سرد و آفتابی متغیر است. دمای هوا در شب‌ها به طور متوسط صفر درجه و در طول روز ۱۴ درجه است.(Metaco)

کیفیت زندگی در ساسکاچوان

ساسکاچوان از نظر فرهنگی و هنری بسیار پویا است. پارک هایی با مناظر عالی و امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری در ساسکاچوان وجود دارد. ساسکاچوان به عنوان زادگاه Medicare، از خدمات مراقبت های بهداشتی و سلامت رایگان برخوردار است. سیستم آموزش و پرورش ساسکاچوان در هر سطحی، فرصت های عالی شغلی برایتان فراهم می کند. همه فارغ التحصیلان از مؤسسات واجد شرایط ساسکاچوان و همچنین ساکنان ساسکاچوان، برای درخواست برنامه تحصیلات تکمیلی استانی واجد شرایط هستند. این برنامه ۲۰/۰۰۰ دلار از هزینه های تحصیلی پرداخت شده توسط فارغ التحصیلان واجد شرایط را (از جمله فارغ التحصیلان بین المللی) که در ساسکاچوان زندگی می کنند، باز می گرداند.

آموزش در ساسکاچوان

در کانادا تمامی شهروندان و ساکنین دائمی زیر ۲۰ سال می توانند تا پایان دوران متوسطه از تحصیلات رایگان بهره مند شوند. ساسکاچوان تحصیلات پیش دبستانی تا کلاس ۱۲ را در مدارس دولتی خود به همراه برنامه هایی ارائه می دهد که توسط وزارت آموزش تنظیم شده اند. سیستم تحصیلی ساسکاچوان علاوه بر برنامه استاندارد، تحصیلات را به زبان فرانسوی یا متی (بومی) نیز ارائه می دهد.

پس از اتمام دوران متوسطه استان ساسکاچوان گزینه های مختلفی را جهت ادامه تحصیل و آموزش پیش روی دانش آموزان قرار می دهد. بخش زیادی از آموزش عالی استان بر عهده دانشگاه های تحقیقاتی این استان قرار دارد. این موارد دانشگاه های تحقیقاتی ساسکاچوان و رجاینا هستند.(Metaco)

همچنین، دانشگاه ملل اولیه کانادا (FNUC) نیز در این استان قرار دارد. برای کسانی که علاقه مند ورود به کسب و کار های فنی هستند، این استان برنامه های کارآموزی نیز ارائه می دهد. علاوه بر آن، جهت آموزش به این فراد ۹ کالج فنی منطقه ای و ۵۰ مدرسه خصوصی فنی حرفه ای وجود دارد.

مزایای تحصیل در ساسکاچوان
  • دانشجویانی که بیش از ۲۰ هزار دلار شهریه برای کل دوره خود در ساسکچوان پرداخت کرده باشند میتوانیند از سیستم های معافیت بخشی از مالیات بهره مند شوند. اطلاعات بیشتر credits through Graduate Retention Program
  • کمترین درصد بیکاری
  • بیشترین درصد رشد جمعیت در کانادا که منجر به رونق و ایجاد شغل میشود
  • کمترین میزان مالیات درکشور کانادا که تنها ۵٪ میباشد
  • امکان معافیت مالیاتی تا میزان سالی ۱۵۰ دلاربرای هر فرزند درخانواده هایی که در سیستم ورزشی و فرهنگی شرکت میکنند Active Families Benefit (AFB)
  • پایین ترین قیمت خرید مسکن در کل کانادا – جدول مقایسه
  • بیمه درمانی رایگان برای تمام دانشجویان بین المللی
Metaco
Metaco

نکات کاریابی در ساسکاچوان

Metaco-اگر شما مجوز کار داشته باشید، همسر و فرزندتان نیز می توانند وارد کانادا شوند ولی برای کار هرکسی باید مجوز خود را داشته باشد.

هیچ کارفرمایی نمی تواند پاسپورت شما که حاوی ویزای کار کانادا است را نزد خود نگه دارد.

اگر با یک مجوز کار معتبر در ساسکاچوان مشغول به کار باشید و کارتان را ازدست بدهید، تا زمانی که مجوز کار شما باطل شود، هنوز در وضعیت اقامت موقت در کانادا قرار دارید.

این بدان معنا است که می شود در کانادا بمانید، ولی شما نمی توانید کار کنید مگر اینکه مجوز جدیدی برای شغل جدید خود دریافت کنید.

اگر کار جدید و مجوز جدید کار نگیرید، باید پیش از پایان زمان مجوز کار اولیه کانادا را ترک کنید.

اگر کار به اندازه کافی وجود نداشته باشد، کارفرما می تواند از شما بخواهد که به کار خود خاتمه دهید.تمام کارکنان در سه ماه نخست در وضعیت آزمایشی قرار دارند.

مهاجرت

مهاجرت یک عامل مهم در شکل‌گیری فرهنگ و تاریخچهٔ این استان استاست. در ضمن، مهاجرت عامل افزایش جمعیت استان در آینده محسوب می‌شود. این استان درصدد جذب مهاجر (حداقل ۵۰۰۰ نفر در سال) جهت رشد اقتصادی است. یکی از روش‌های جذب مهاجر برنامهٔ انتخابی استانی PNP است که روند جذب مهاجر به این استان را سرعت می‌بخشد. در این برنامه برای متخصصان، تجار و دانشجوی بین‌المللی امتیازاتی محسوب شده‌است. سرعت بالای مهاجرت باعث رکود اقتصادی شده‌است.

همان‌طور که متوجه شدید ساسکاچوان استانی رو به توسعه و با فرصت‌های شغلی مناسب است که با توجه

به هزینه‌های پایین زندگی و شرایط فرهنگی که دارد تبدیل به یکی از بهترین نقاط کانادا برای مهاجرت

شهروندان سایر کشورها شده است. در صورتی که تصمیم گرفته‌اید تا به این استان مهاجرت کنید بهتر است اطلاعات دقیقی از طرح‌های مهاجرتی مختلف ساسکاچوان و هر کشور دیگری که می خواهید به آن مهاجرت کنید را از موسسه متاکو(Metaco) به دست آورید و سپس اقدامات بعدی را انجام دهید.

متاکو

متاکو

متاکو

متاکو

متاکو

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *