ویزای لوکزامبورگ

با توجه به اطلاعات کسب شده، شرایط اخذ ویزای لوکزامبورگ برای متقاضیان ایرانی به شرح زیر می‌باشد:

۱. تمکن مالی: تمکن مالی ویزای لوکزامبورگ برای هر نفر حدودا ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد. تمکن مالی ویزای لوکزامبورگ باید به یورو صادر و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

۲. گردش حساب: منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست، بلکه فقط تعداد تراکنشات ۳ ماهه اخیر حساب ایشان می‌باشد. هر چه تعداد تراکنشات حساب متقاضی بیشتر باشد، شانس بالاتری برای اخذ ویزای لوکزامبورگ خواهید داشت.

۳. دعوت‌نامه: الزامی به ارائه دعوتنامه برای ویزای لوکزامبورگ نیست. اما اگر دعوت نامه داشته باشید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور دارید. دعوتنامه ویزای لوکزامبورگ می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا یک شرکت ارسال شود.

milad bahagir
milad bahagir

هزینه درخواست ویزای لوکزامبورگ

هزینه درخواست ویزای لوکزامبورگ در گروه مسافرتی ویزالند، ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. این هزینه شامل تعیین وقت سفارت، پر کردن فرم شینگن ویزای لوکزامبورگ، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و ارائه بیمه مسافرتی می‌باشد.
توجه داشته باشید که پرداخت تمامی هزینه های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای لوکزامبورگ

مدارک مورد نیاز ویزای لوکزامبورگ باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. از اینکه مدارک ویزای لوکزامبورگ باید به تائیدیه دادگستری و یا وزارت امور خارجه برسد، اطلاعاتی در دسترس نیست. چک لیست مدارک ویزای لوکزامبورگ به شرح زیر می‌باشد:

برگه تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ

فرم درخواست ویزای شینگن لوکزامبورگ

بیمه مسافرتی با حداقل پوشش ۳۰ هزار یورو

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

واچر هتل

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)

برنامه سفری

تمکن مالی و گردش حساب

ریجکت ویزای لوکزامبورگ

شایع ترین دلیل ریجکت ویزای لوکزامبورگ، عدم اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان می‌باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید وابستگی های خود را به کشور محل اقامت‌تان اعلام کنید.

رایج ترین دلایل ریجکت ویزای لوکزامبورگ:

  • عدم اعتماد افسران ویزا به بازگشت متقاضیان
  • عدم توانایی در پرداخت هزینه های اقامت
  • عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به این کشور
  • ارائه مدارک جعلی و یا غیر واقعی
  • ارائه بیمه مسافرتی غیر معتبر

رفع ریجکت ویزای لوکزامبورگ و اعتراض به رد شدن آن

رفع ریجکت ویزای لوکزامبورگ وجود ندارد. شما تا ۶ ماه پس از ریجکتی مجاز به ارائه درخواست مجدد نمی‌باشید. پس از این زمان، دوباره با برطرف کردن مشکلات پرونده‌تان، درخواست خود را مجددا ارائه کنید. نحوه اعتراض به ریجکت ویزای لوکزامبورگ نیز در انتهای برگه ریجکتی ویزای این کشور ذکر شده است. شما نامه اعتراضی خود را باید به زبان انگلیسی بنویسید و به آدرس ایمیل و یا آدرس پستی اعلام شده ارائه کنید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *