ویزای لتونی

شرایط اخذ ویزای لتونی

برای اخذ ویزای لتونی باید دارای یک سری شرایط مشخص باشید. این شرایط در هیچ جایی ذکر نشده است و ما فقط تجربیات مشاوران گروه ویزالند را برای شما به اشتراک می‌گذاریم. برای اخذ ویزای لتونی، باید تمکن مالی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشید. در کنار تمکن مالی، گردش حساب شما نیز حائز اهمیت می‌باشد. تمکن مالی باید به یورو صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد. گردش حساب نیز برای ۳ ماه آخر نیاز است و فقط تعداد تراکنشات حساب شما مد نظر است.

هزینه درخواست ویزای لتونی

هزینه درخواست ویزای لتونی در گروه مسافرتی ویزالند، ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. این هزینه شامل تعیین وقت سفارت،پر کردن فرم شینگن ویزای لتونی، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و ارائه برنامه سفری می‌باشد. توجه داشته باشید که پرداخت کلیه هزینه های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.

milad bahagir
milad bahagir

مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای لتونی

حدودا ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد از ارائه درخواست ویزای لتونی به دفتر وی اف اس گلوبال، جواب ویزا برای شما صادر می‌شود. برای دریافت جواب ویزا هم می‌توانید حضورا اقدام کنید و هم می‌تواند از خدمات ویژه VFSGlobal استفاده کنید تا جواب ویزا برای شما پست شود.

مدارک مورد نیاز ویزای لتونی

مدارک مورد نیاز ویزای لتونی حتما باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. حتما باید برای مدارک ویزای لتونی تائیدیه وزارت امور خارجه و دادگستری بگیرید.

چک لیست مدارک ویزای لتونی به شرح زیر می‌باشد:

برگه تعیین وقت سفارت لتونی

فرم درخواست ویزای شینگن لتونی

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

واچر هتل

بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو

ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

گردش حساب ۳ ماهه اخیر

تمکن مالی

ریجکت ویزای لتونی

رایج ترین دلیل رد شدن ویزای لتونی، عدم اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان می‌باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید وابستگی های خود را به کشور محل اقامت تان اعلام کنید.

رایج ترین دلایل رد شدن ویزای لتونی به شرح زیر می‌باشد:

  • عدم اعتماد افسران ویزا به بازگشت متقاضیان
  • عدم توانایی در پرداخت هزینه های اقامت در لتونی
  • عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به لتونی
  • ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر
  • ارائه مدارک نامعتبر و غیر واقعی

رفع ریجکت ویزای لتونی و اعتراض به رد شدن آن

رفع ریجکت ویزای لتونی وجود ندارد. شما ۶ ماه پس از ریجکتی و با برطرف کردن نواقص پرونده‌تان باید درخواست خود را دوباره ارائه کنید. مراحل اعتراض به ریجکتی ویزای لتونی نیز در انتهای برگه ریجکتی اعلام شده است. شما باید نامه ریجکتی خود را در قالب ایمیل و یا نامه انگلیسی به سفارت لتونی در ترکیه ارائه کنید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *