ویزای ایسلند

شرایط اخذ ویزای ایسلند

شرایطی که در ادامه به شما گفته می‌شود، در هیچ جایی ذکر نشده است و فقط بر اساس تجربیات مشاوران گروه مسافرتی ویزالند به شما اعلام می‌شود. شرایط اخذ ویزای ایسلند به شرح زیر می‌باشد:

۱. ارائه دعوتنامه: بدون دعوتنامه، به هیچ عنوان موفق به اخذ ویزای ایسلند نخواهید شد. دعوتنامه ویزای ایسلند می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا یک شرکت ارسال شود. توجه داشته باشید که در متن دعوتنامه ویزای ایسلند حتما باید نسبت متقاضی با دعوت کننده ذکر شود.

۲. تمکن مالی: تمکن مالی ویزای ایسلند، باید برای هر نفر حدود ۱۰۰ میلیون تومان باشد. تمکن مالی ویزای ایسلند باید به یورو ذکر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

۳. گردش حساب: منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات اهمیت دارد. هر چقدر تعدا تراکنشات حساب متقاضی بیشتر باشد، شانس بالاتری برای اخذ ویزا خواهد داشت.

هزینه درخواست ویزای ایسلند

هزینه درخواست ویزای ایسلند در گروه مسافرتی ویزالند، ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. این هزینه شامل پر کردن فرم ویزای ایسلند، تعیین وقت سفارت، رزرو بلط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و ارائه بیمه مسافرتی می‌باشد. توجه داشته باشید که هزینه سفر به ترکیه و پرداخت تمامی هزینه‌های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.

مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای ایسلند

حدودا بین ۲۰ تا ۳۰ روز کاری پس از ارائه درخواست، جواب ویزای ایسلند برای شما صادر می‌شود. برای دریافت جواب ویزای ایسلند نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید از خدمات پرمیوم VFSGlobal برای دریافت جواب استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای ایسلند

مدارک ویزای ایسلند، حتما باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. شما حتما باید برای مدارک ایسلند از دادگستری و وزارت امور خارجه تائیدیه بگیرید. چک لیست مدارک ویزای ایسلند به شرح زیر می‌باشد:

فرم درخواست ویزای ایسلند

برگه تعیین وقت سفارت

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

گردش حساب و تمکن مالی

رزرو بلیط رفت و برگشت

واچر هتل

بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو

اصل و ترجمه گواهی شغلی و یا گواهی اشتغال به تحصیل

ارائه دعوتنامه

ریجکت ویزای ایسلند

رایج‌ترین دلیل ریجکت ویزای ایسلند، عدم اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان می‌باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید وابستگی‌های خود را به کشور محل اقامت‌تان اثبات کنید. رایج‌ترین دلایل ریجکت ویزای ایسلند به شرح زیر می‌باشد:

  • عدم اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان
  • عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اقامت
  • عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به ایسلند
  • ارائه مدارک غیر واقعی و یا نامعتبر
  •  ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر

رفع ریجکتی ویزای ایسلند و نحوه اعتراض به آن

رفع ریجکتی ویزای ایسلند وجود ندارد. شما تا ۶ ماه مجاز به ارائه درخواست مجدد نمی‌باشید. پس از این مدت زمان و رفع نواقص پرونده‌تان، می‌توانید درخواست خود را مجددا ارسال کنید. نحوه اعتراض به ریجکت ویزای ایسلند نیز در انتهای برگه ریجکتی آن ذکر شده است. شما باید نامه اعتراضی خود را به زبان انگلیسی بنویسید و آن را در قالب ایمیل برای VFSGlobal دانمارک در ترکیه ارسال کنید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *